torsdag 18 juni 2009

Younger in just 5 days.

Tänkte komma med ett litet skönhets tips.=) Eftersom jag någon gång i bloggen nämnt mina charmiga rynkor kring ögonen och all denna sol som mitt face har blivit utsatt för det senaste året.
Tipset är iaf NO7 beauty serum, precis den som bilden visar. Jag köpte den på kryssningen senast. Och jag har användt den två gånger varje dag, morgon och kväll, och redan NU märker jag skillnad kring ögonen!
Ni kanske har hört talas om den? Eller tom har den själva? Men jag rekomenderar den starkt till dom som inte köpt eller testat den. Man får dessutom baby len hud i facet!=)

Gisses, idag har jag varit en riktig bloggare, 3-4 inlägg bara idag?! Kanske inte ska lägga ner bloggen ändå. ;)

4 kommentarer:

misstess84 sa...

Oh jag har oxå fått rynkor kring ögonen.. kan man köpa den på kicks tro?

Linda sa...

hehe.. tror den kan finnas där, eller så kanske på Åhléns?

Trici sa...

Ja! helt underbar e den!! :) Finns på kicks! :) Snart åker du ju:( va underbart du kommer ha det!! kramen

Linda sa...

Amen där ser du Tess, den finns på Kicks =)
Jaa, snart åker jag!:) Längtar otroligt mkt! Skönt att slippa arbeta på ett tag också!:)
När åker du till Finland?
KRAMIS!