onsdag 24 juni 2009

sleepy.

Linda vaknade nyss. Sovit rätt så länge och folk har hört av sig. Ledsen! Men skönt att sova. Har ju ett dygn att ta igen känns det som. Kanske inte nu längre.
3 jäkla dagar kvar!! Typiskt att det ska hinna bli fint här tills jag åker lixom. Fast vad gör d, jag får ju ändå sol där nere ändå, där kan man lita på vädret iaf!=)
Har 2 nätter kvar att arbeta, sedan är jag friii som en fååågel i 4½ vecka, weeiihh så härligt! Har aldrig tidigare varit utomlands så länge heller, på en o samma gång alltså. Hoppas det fungerar bra nu. Men kan inte tro nåt annat faktiskt!=)

Nu måste jag fixa lite och sedan kila iväg och arbeta.
Ciao!

6 kommentarer:

Jag sa...

Vi ses på Kreta!!! =P haha

Linda sa...

Ohh, men blir det Rethymnon?:D

Jag sa...

När det blir Kato Stalos som ligger närmare Chania. Men vi kanske åker till Rethymnon nån dag hihi :)

Linda sa...

Men va kuul! :) Då kanske jag ser er på gatorna där =)
Vilket datum åker ni?=)

Jag sa...

haha ja man kanske ses :)
vi drar den 4/7..nästa lördag. men vi e framme den 5:e eftersom planet åker sent på kvällen på lördag! :)

Linda sa...

Oh, vad roligt!=) Hoppas ni får det underbart! =)
Kanske inte så sannolikt att vi stöter på varandra om ni bor nära Chania, men man vet aldrig om ni åker och kollar Rethymnon =)