onsdag 3 juni 2009

Nada.


På Nada igår.

Fick nästan dåligt samvete igår när jag skrev om mitt hår. Desamma gäller när jag köpt en väldigt fin onödig klänning, så tänker jag på att visa människor faktiskt inte ens äger ett par byxor. Eller bara saker överhuvudtaget som man hela tiden "behöver" äga.
Det spelar egentligen ingen roll hur jag än vänder och vrider på det, så skulle nästan allt jag gör få dåligt samvete. Förstår ni vad jag menar? Ska man ist tänka att jag faktiskt SJÄLV har tjänat dessa pengar och är värd alla dessa saker och prylar man "behöver" äga?
Bara en av de tankar jag har..


Nu ska jag fixa lite och sedan ta mig till frissan för att fixa mitt hår, som jag "mår så dåligt" av. Hemska jag!

4 kommentarer:

daCarm sa...

HÖRRÖ!

Det är ascoola bilder rakt igenom! Jag gillar verkligen den här stilen (helt plötsligt ... heheh ... kanske för att två av de bästa fotar så ... tss ;)) som är både spontan och ändå full av uttryck.

ÅH, vi kan väl ta roliga foton i sommar, JAJAJAJA!!!

Linda sa...

Som jag skrev i sms'et precis, tycker det är jätte kul att du tycker om dom(bilderna). Många foton är bara tagna med min mobilkamera, men det kanske bli fina bilder av dom ändå!:) Jag spontan fotar ju bara.. fast det är kul :)

Ja, absolut! Mkt foton i sommar OCH med min Nikon!:) JAJAJAJA! Din braiga kamera också?

daCarm sa...

bläääääääää ... jag är kvar här (fast jag borde vara på gymmet by now) och jag SAKNAR min blogg! buuuhuuu


men oki. nu har jag gråtit av mig, så nu kan jag gå : )

daCarm sa...

ja, tar med min braiga kamera så får vi se vad som fastnar! : )