torsdag 4 juni 2009

Don't hide.

Idag vaknade Linda av att brevbäraren krånglade med att få in ett paket i mitt brevinkast. Han lyckades tillslut och i paketet låg detta fina halsband (ovan) från One Earth och två klänningar från Rare och Motel. Fina krejjer. Psst.. fick inte så dåligt samvete idag. Men borde väl.

Om vi fortsätter på detta ytliga, så ser mitt hår bra ut igen. Men som sagt, kort, "page långt". Det var så länge sedan jag hade kort hår, så jag är ovan. Men när jag ändå var hos frisören så frågade jag efter solskydd mot håret, och fick med mig det hem också.

Arbetar sista natten inatt, sedan ledig. Ska bli SÅ SKÖNT! Sedan arbetar jag bara tre nätter och blir lång ledig. Och efter långledigheten så har jag bara fem arbetsnätter kvar innan jag flyr en månad. LÄNGTAR!:) Dessutom så har Michalles (greken) fått tillbaka sin dator nu, dock en tom. Sen så sa han igår att det var jätte varmt där, dumma dumma grek. Ge oss lite sol!!

3 kommentarer:

misstess84 sa...

åh så fint halsband.. ibland får man shoppa.. thats what girls do :)

Linda sa...

Javet, men ibland blir det lite för ofta och lite för mkt.:) Sedan tänker man på hur mkt man spenderar och andra som inte ens har råd med mat! Man känner sig så självisk..

misstess84 sa...

det är sant, men så kan man inte gå runt o tänka då skulle man ju inte handla något alls :S