söndag 6 september 2009

Hellou!


Jag har otroligt tråkigt och mitt skrivbehov är stort ikväll. Jag saknar att blogga, ibland.
Nu är det en såndär helg där jag har bestämt mig för en cool lugn helg, men fick lite svårt där vid tio snåret, ville göra något, samtidigt som jag fortfarande har såndär huvudvärk som inte släpper(har haft efter min långa semester!).
Har iaf försökt att lugna mina nerver med ett varmt bad, lite vin och Kent och jag måste säga (skriva kanske) att min huvudvärk är lindrad. Skönt!
Alla som läser här, dom flesta iaf, vet inte vad jag har haft för mig den senaste tiden. Jag åkte bl.a tillbaka till min grek, där i mitten på augusti, och var borta i en vecka, kom alltså hem för lite mer än en vecka sedan. Det som hände då, var att min grek hade en liten suprice för mig, han tog mig nämligen till Santorini!! Dom som jag känner vet att jag har beskrivit det som OTROLIGT VACKERT, men alltså, den BÄSTA överaskningen nånsin tror jag!:)Har lagt upp ett par bilder på fb, kanske dom bästa och så får ni se ett par här, fast det är inte dom bästa. Det går lixom inte att få så fina bilder som ögat kan se, allt runtomkring lixom. Sedan skulle jag vilja att bloggen kunde få större format på bilderna, vilket jag egentligen vet, går, men orkar inte fixa hela layouten eftersom jag är osäker på hur jag ska ha det med själva bloggandet.
Och guuu (som jag brukar säga..) vad jag vill ha min grek! En helg som denna är inte spec. bra att ha när man ingen grek i närheten har.

3 kommentarer:

misstess84 sa...

Nämen va jag blev överaskad, nya inlägg här :)

Mkt roligt, och massa fina bilder

Linda sa...

Ja, alltså jag saknar ju att blogga ibland, så det kommer nog ett par inlägg då och då. :)

misstess84 sa...

Tycker det låter som en bra ide :P