måndag 3 augusti 2009

Over?

Jag har bestämt mig för att lägga ner bloggen. Iaf för ett tag. Kanske kommer tillbaka, kanske inte.
Många tankar när jag var på Kreta. Och jag tycker inte att det känns tryggt med en blogg, och bilder man visar. Inte bara bloggen som känns läskig, utan fb också. Kommer dock inte ta bort min fb ännu. Men kommer att spärra endel, så att bara fb-vänner kan se. Har ju aldrig riktigt lagt till vänner som inte är mina "vänner" heller, så borde inte vara nån fara.

Aja. Så länge, tack och hej!
Kram!

4 kommentarer:

daCarm sa...

my support lives in you, love. men jag skulle göra tvärtom - ta bort fb. på bloggen är iaf materialet ditt (iaf på blogg.se), men på fb är ju vartenda ord och bild och uppgifter och allting deras, och vem vet vad de gör med dem? Säljer? Lägger ut? Var rädd om copyright:en, och var rädd om din person och ditt privatliv. Du är bra! *KRAMAR

Jag sa...

Läskigt, jag kände desamma. Tog bort mina kretabilder igår på fb! man vet inte vad folk gör med bilderna liksom... men hoppas du skriver på bloggen ibland iaf :)

Lova.. sa...

jasså, den sidan ska jag kika på :) Jag la ner min blogg nån dag också och facebook för att jag kände som du, men tog bara tillbaka bloggen för facebook är bara ett enda snokande där alla ska hålla koll på vad man gör.. det är kul om du fortsätter men jag förstår precis vad du menar. .:)

Kram!!

Linda sa...

Oh, jag är så sugen på att blogga idag, inte för att jag direkt vill börja blogga igen, men utan bara för att dela lite roligt som hänt. Fast jag har ännu inte bestämt mig huruvida jag ska göra. Men jag läser fortfarande era, men är dålig på att kommentera..filåt!

Lova: Jag håller med dig att det är ett himla snokande överallt. Men man ska nog inte blotta sig för mkt om man känner att folk snokar och det känns obehagligt. Men jag gillar din blogg, massa fina bilder är det också!:)

Dlovan: Liite läskigt är det med bilder man lägger upp på fb. Man kanske är dum som egentligen gör det. Men tråkigt att man inte kan dela med sig till sina vänner, utan att någon snor dom.
Kanske kanske kommer tillbaka.