tisdag 8 september 2009

How soon is Now.


Så fort jag sätter min fot på gymmet, efter några veckors vila, råkar jag alltid bli sjuk. Varje gång och det slår aldrig fel! Inatt fick min hals ont och idag när jag vakna så var jag både täppt i nosen och halsen slemmig. Blee! Fast det är många som är sjuka nu, svininfluensan och andra flensor. Så det kanske är nåt man får räkna med?


I söndags fyllde min kära bror hela 22 år, jag hade räknat lite fel och trodde han blev 24, men då måste jag ha räknat helt tokigt, eftersom han är 3 år yngre, eh, Ja! Han fick iaf en billig skjorta från H&M och en tårta av mig. Själv fick jag en billig cykel av mamma, vilket nästan var som min födelsedag då jag velat ha en cykel rätt så länge. :) Det är kul att cykla, och det var ett tag sedan jag hade en cykel, och det märktes nästan när jag for iväg till gymmet igår och nästan trilla av.. greken tycker att jag ska skaffa såna där hjul som man har på sidan och alla skydd i världen så jag inte slår ihjäl mig. Det tycker jag är skitsnack!

Tjopp tjopp!

2 kommentarer:

Jag sa...

Kul att du skriver igen! =)

Linda sa...

=) Blir nog ett par inlägg då och då!